بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

درخشش بازیکن مشهدی در لیگ برتر فوتسال| قدرت‌نمایی قدرت!

  • کد خبر: ۵۴۵۱۵
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
درخشش بازیکن مشهدی در لیگ برتر فوتسال| قدرت‌نمایی قدرت!
بازیکن مشهدی گیتی‌پسند در مهم‌ترین بازی هفته لیگ برتر فوتسال با به ثمر رساندن دو گل در مقابل کراپ الوند درخشید.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال دیروز در‌حالی برگزار شد که همه نگاه‌ها به اصفهان بود. جایی که ۲ تیم پرستاره گیتی‌پسند و کراپ الوند قزوین به مصاف هم رفتند تا فوتسالی‌ها شاهد فینالی زودرس باشند؛ مسابقه‌ای با حضور ۲ جین از بهترین بازیکنان ایران و آسیا که بسیاری از آن‌ها ملی‌پوش هستند یا سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند. در این بازی که در حضور محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی، برگزار شد، ۲ تیم جدالی جذاب و دیدنی داشتند و در پایان، این تیم وحید شمسایی بود که موفق شد با نتیجه ۴‌بر‌۳ تیم قزوینی را مغلوب کند. این پیروزی نزدیک در شرایطی برای اصفهانی‌ها رقم خورد که چهره ویژه آن‌ها در این بازی قدرت بهادری، بازیکن مشهدی این تیم بود.
 
کاپیتان سابق فرش‌آرا که برای سومین‌بار در دوران فوتسال خود به اصفهان برگشته است، در روز پیروزی مهم این تیم ۲ بار گل‌زنی کرد تا تقش مهمی در کسب این ۳ امتیاز داشته باشد. قدرت البته یک پنالتی نقطه اول را هم از دست داد که اگر چنین نمی‌شد، می‌توانست هت‌تریکی رؤیایی در‌برابر دیدگان ناظم‌الشریعه داشته باشد. قدرت‌نمایی قدرت درحالی بود که در آن سوی میدان مهدی جاوید هم روز بدی را سپری نکرد. او با اینکه بر‌خلاف عادت همیشگی خود گل‌زنی نکرد، اما تأثیر مهمی در گل‌های تیم کراپ داشت؛ هرچند می‌توانست روی یک ضربه پنالتی نقطه دوم برای تیمش گل‌زنی کند. اتفاقی که در دقایق پایانی بازی روی داد و اگر توپ جاوید گل می‌شد، شاید نتیجه این بازی به گونه دیگری رقم می‌خورد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->